plantillas web en plantillas web
  • Residencia El Nodo
  • Residencia Santa Bárbara
  • Residencia La Tenderina
  • Residencia Llastres
  • Residencia Los Canapés
  • Residencia El Cristo
  • Residencia Clara Ferrer
  • Residencia Mixta
  • Residencia Santa Teresa
  • Residencia Pravia
  • Residencia Tinéu
  • Residencia Trisquel

AFAYAIVOS A LA WEB DE C.S.I. nel E.R.A.

PROPUESTES DE LA C.S.I. AL PROYEUTU DE DECRETU DE CONTRATACIÓN TEMPORAL

Dende la Corriente Sindical d’Izquierda treslladamos-vos la nuesa postura respeutu a la propuesta amosada por Función Pública de Decreto pol que se regula l'accesu con caráuter temporal al empléu públicu de la Alministración del Principáu d'Asturies, los sos organismos ya entes públicos (nun-yos afeuta, y polo tanto quedaríen escluyíos, el personal docente, sanidá y xusticia).

CESES

Pretendese da-y vuelta al actual sistema y que pasen a ser sustituyíes les persones que MENOS tiempu lleven na vacante. Paeznos que, con este cambiu, la Alministración nun busca meyora nenguna, sinón qu'esta decisión pode debese namás a intereses económicos. Polo tanto, la Corriente Sindical d’Izquierda nun considera esti cambéu ya insta a la Alministración a soluciona'l problema de raíz, sacando la Oferta Pública de Emplegu y los tresllaos cola debida periodicidá, evitando asina que nenguna persona interina se camude "n'eternina”.

DOBLE ENTRADA EN BOLSA

Proponemos esti modelu de llamamientu a l'hora d'ofertar contratos de vacantes o contratos por obra y servicio: cuando apaeza una vacante, esta sedrá dada por rigurosu orde de bolsa, independientemente de que nesi momentu la persona tea n'activu.

PLAZU PARA DASE D'ALTA EN BOLSA

Pretendese camudar el plazu actual de TREINTA DÍES por otru de CINCO DÍES. Na CSI pescanciamos qu'una persona demandante d'emplegu nun tien por qué tar esclavizada y nun poda permitise tan siquiera una selmana fuera de circulación, por eso defendemos aumentar esos 5 díes que dicta'l Decretu a 15 díes, un plazu abondo más razonable.

PROCEDIMIENTU DE LLAMÁES

L'Alministración propón tres llamáes nun marxe de media hora. Dende la CSI camentamos qu'el númberu de llamáes han ser 4, dos de ca vegada, y con un intervalu mínimu de media hora.

PROPONEMOS, AMÁS, LOS SIGUIENTES PUNTOS:

– Petición de baxes temporales de la Bolsa por Conciliación, pal cuidáu de fíos o mayores.

– Zonificación en Contratos a Tiempu Parcial, para evitar perxuiciu económicu polo lloñe.

– Ofertes en varies Bolses d'Emplegu, que, si se tá trabayando, ufierten cualquier plaza y non namás vacantes como dicaa agora.

- Proponemos que les persones que refuguen un contratu ensin causa xustificada nun podan ser excluyíes de la Bolsa, sinon que seyen penalizáes con 2 meses ensin llamamiento.

Para saber más, llee o descarga LA PROPUESTA COMPLETA (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

ENTRUGA PARLLAMENTARIA A LA CONSEYERA SOBRE ADXUDICACIÓN DE CONTRATOS MENORES NEL E.R.A.

Entruga del Grupu parllamentariu de Podemos Asturies.

PREVISIÓN D'ENTAMU DE PRUEBES Y NUEVES CONVOCATORIES D'ACCESU AL EMPLÉU PÚBLICU N'ASTURIES

Descarga'l documentu completu, coles previsiones de prósimes convocatories (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

¡¡ATENCIÓN!!

SENTENCIA SOBRE LES TITULACIONES ALMITÍES PALES OPOSICIONES D'AUXILIAR ENFERMERIA DEL E.R.A.

Dende la Corriente Sindical d´Izquierda ponemos en conocimientu'l fallu'l T.S.X. d'Asturies de la Sala Social d'Uviéu, respeuto a la demanda presentada por USIPA, UXT y CCOO solicitando la interpretación del Conveniu sobre la titulación pales oposiciones d'Auxiliar d'Enfermería del ERA.

Los sindicatos USIPA, UGT y CCOO presentaron el 13 de febrero de 2017 ante la Sala de lo Social del Tribunal Superior de Justicia de Asturias, demanda de conflicto colectivo contra la ADMINISTRACIÓN DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS, CONSEJERÍA DE HACIENDA Y SECTOR PÚBLICO, para reclamar que "se resuelva la controversia hermenéutica planteada, declarando que el título de Técnico en Atención a Personas Mayores en Situación de Dependencia o el de Técnico de Atención Socio Sanitaria, que ha venido a sustituir al anterior, no son en ningún caso equivalentes al de Técnica/o en Cuidados Auxiliares de Enfermería, y que, en consecuencia, sólo este último puede habilitar para tal acceso" y que en consecuencia disponga la Sala "que se debe reflejar y ser interpretada conforme a la antedicha declaración la Base primera Punto 6 relativa a la Titulación de la Resolución de 29 de enero de 2018 de la Vicenconsejería de Administraciones Públicas por la que se convocan pruebas selectivas para el ingreso en la categoría de Auxiliar de enfermería de la Administración del Principado de Asturias BOPA 5-II-2018, condenando a la Administración a estar y pasar por lo declarado y por tanto a interpretar y modificar la indicada base según lo expresado".

FALLAMOS

Que desestimamos la demanda presentada por los Sindicatos UNIÓN DE SINDICATOS INDEPENDIENTES DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS (USIPA), UNIÓN GENERAL DE TRABAJADORES (UGT) Y COMISIONES OBRERAS DE ASTURIAS (CCOO), contra la CONSEJERÍA DE HACIENDA Y SECTOR PÚBLICO DEL PRINCIPADO DE ASTURIAS.

Pa saber más, llee o descarga LA SENTENCIA COMPLETA (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

SENTENCIA SOBRE LA RECLAMACIÓN DE PLUS DE PELIGROSIDÁ P'AUXILIARES DE LA RESIDENCIA MIXTA

Dende la Corriente Sindical d´Izquierda ponemos nel vuesu conocimientu'l fallu lliteral del Xulgáu nº 3 de Xixón respeutu a la demanda presentada por CCOO y CSI solicitand0'l cobru, por parte del cuerpu d'Auxiliares d'Enfermería, del COMPLEMENTI DE PELIGROSIDÁ.

FALLO

"Que debo estimar y estimo la demanda presentada por los sindicatos Comisiones Obreras y Corriente Sindical de Izquierdas frente a Establecimientos Residenciales para Ancianos del Principado de Asturias. Debo declarar y declaro que los auxiliares de enfermería que prestan servicios en la Residencia Mixta de Pumarín Gijón, prestan servicios en condicione de peligrosidad, que les hace acreedores del complemento específico de devengo fijo llamado complemento de peligrosidad previsto en el convenio colectivo del personal laboral por cuenta del Principado de Asturias.

Que debo condenar y condeno a la demandada a estar y pasar por lo declarado en el Fallo de esta sentencia y a abonar al colectivo afectado por el presente conflicto el complemento específico de peligrosidad".

Gracias a todas y a todos l@s Auxiliares de Enfermería que aportaron hojas de incidencias, así como partes de accidentes y de agresiones, porque sin toda esta documentación no hubiera sido posible este resultado. Nuestro siguiente paso será intentarlo en el resto de centros del ERA.

Pa saber más, llee o descarga LA SENTENCIA ÍNTEGRA (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

C.S.I. DENUNCIA QUE TRABAYADORES DEL E.R.A. FAEN TRABAYOS QUE CORRESPONDÍEN AL CONTRATISTA LES REFORMES DE LA RESIDENCIA MIXTA

Establecimientos Residenciales d'Asturies (ERA), asumió costes que-y correspondíen al contratista nuna obra na Residencia Mixta de Pumarín, según denunciamos dende la Seición Sindical de CSI, aportando documentación, semeyes y un vídeu sobre les irregularidaes.

Más información na reseña que, sobre esti asuntu, espublizó'l martes 24 d'abril "La Nueva España" que puedes ver o descargar (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

LOS LLÍOS XUDICIALES DE XERENCIA COLES "UNIDÁES DE CONVALECENCIA"

Los tribunales volvieron tumbar una adxudicación del E.R.A. por "irregular": nesti casu, la del mobiliariu pa la anunciada "Unidá de Convalecencia" de la Mixta, cuya obra tá finada pero nun pode entamar l'actividá por carecer d'él, al anular el Tribunal Administrativu Central de Recursos Contractuales l'adxudicación a una empresa que nun cumplía los requisitos desixíos.

Más información nes reseñes d'esti asuntu na prensa, que podes ver o descargar (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ Y EQUÍ

DESCUENTOS POR I.T.: VALIÓ DE PENALIZAR LA ENFERMEDÁ

El pasáu 13 de abril, tuvo llugar una reunión ente la D. X. de Función Pública y les distintes organizaciones sindicales de l'Alministración Autonómica pa aldericar sobre la supresión de la penalización económica en casu d'IT.

Les CCAA ya poden llexislar llibremente sobre ello, polo qu'el Gobiernu asturianu tien nes sos manos devolvenos esti drechu. La Corriente venía planteando delles vegaes que, en tanto nun se tornara a la situación ideal de cobertura total, deberíen incluyise tres supuestos, que nos arrimaríen abondo a esi 100%: situaciones de IT derivaes de la violencia xénero; enfermedaes de declaración obligatoria recoyies nel Decretu'l Sistema de Vixilancia Epidemiolóxica (ente las que s'atopa la gripe); y situaciones que impliquen llimitación de la movilidá (cuestiones traumatolóxiques, esguinces, torcedures...). Estes propuestes foron sofitaes dafechu pol restu de sindicatos.

Pos bien, d'eses tres cuestiones namás s'acepten les dos primeres pol Gobiernu asturiano, que, nuna pirueta muy propia de la "alta política", planteanos lo siguiente: si s'aprueben los Presupuestos Xenerales del Estáu, nos que se recoyería'l conteníu del Alcuerdu de marzu ente'l Gobiernu y los sindicatos mayoritarios, automáticamente iríase al 100% de cobertura, ensin cortapisa nengún.

Pa saber más, llee o descarga'l nuesu informe (en PDF)

PINCHANDO EQUÍ

REUNIÓN XERENCIA-COMITÉ DEL 21 DE MARZU DE 2018

Pa ver tola información completa de los asuntos tratáos ya'l detalle de los asuntos por Centros,

PINCHA EQUÍ

ROBLÁU L'ALCUERDU DEL GOBIERNU COLOS SINDICATOS MAYORITARIOS

Recientemente, roblóse un alcuerdu ente'l Gobiernu, personificáu nel Ministru Montoro, y los sindicatos mayoritarios (UXT, CC.OO. y CSI-F), lligáu a los prósimos Presupuestos Xenerales del Estáu, pa la meyora salarial del personal públicu (dica un 6,1% fixu en tres años y dica un 2,7% adicional, según delles condiciones), l'aumentu de la tasa de reposición al 100% y la posibilidá, otra vegada si se cumplen delles condiciones, de recuperar la xornada de 35 hores.

Pa ver o descargar el documentu robláu pol Gobiernu y los sindicatos mayoritarios, (en PDF)

PINCHA EQUÍ

C.S.I. SOFITA LA FUELGA FEMINISTA DEL 8 DE MARZU

Pa ver o descargar el trípticu informativu coles razones pa convocar y siguir esta fuelga (en PDF)

PINCHA EQUÍ

Información sobre'l DERECHU DE FUELGA, pa desmontar embustes que s'oyen perhí (en PDF)

PINCHA EQUÍ

MANIFESTAMIENTU POLA SANIDÁ PÚBLICA

Por una SANIDÁ PÚBLICA de CALIDÁ y escontra la PRIVATIZACIÓN ya'l COPAGO

"D'OBLIGADA LLECTURA PA TRABAYADORES DEL E.R.A."

Informe de la Sindicatura de Cuentes del Principáu sobre'l nuesu Organismu Autónomu. D'obligada llectura. Descarga l'INFORME COMPLETU (archivu PDF) pinchando:

EQUÍ

ESPUBLIZADA NEL B.O.P.A. LA CONVOCATORIA DE 292 PLACES D'AUXILIARES DEL E.R.A (69 TURNU LLIBRE Y 223 P.I.)

Espublizóse nel B.O.P.A. de güei, 6 de febreru de 2018 la resolución pola que se convoquen 292 places d'Auxiliares del E.R.A. siendo 69 les convocaes nel turnu llibre y 223 nel turnu de Promoción Interna, estes caberes acumulables al turnu llibre si, como ye de prever, nun son cubiertes nel so turnu.

El plazu pa presentar les instancies ye de 20 díes hábiles (los sábados cuenten), entamando el 7 de febreru.

Pa ver y/o descargar el B.O.P.A. cola convocatoria ya'l temariu de la oposición, pincha:

EQUÍ

NOTA ACLARATORIA SOBRE LA POSICIÓN DE LA CORRIENTE NEL TEMA DE LES TITULACIONES PA LA PRÓSIMA CONVOCATORIA D'AUXILIARES DEL E.R.A

La CSI entiende que l@s trabayadores que tienen esta titulación tan capacitáos pa trabayar en residencies en virtú'l decretu 593/2011, de 4 de payares, pol que se establez el Títulu de Téunicu n'Atención a Persones en Situación de Dependencia y fíxense les sos enseñances mínimes, asina como l@s trabayadores en posesión de la titulación de Téunicu n'Atención Sociosanitaria.

Polo tanto, la postura de torgar l'accesu a trabayar na Administración Pública a estes pue dir a la escontra de los principios d'igualdá, méritu y capacidá que recueye l'EBEP.

Pa ver y/o descargar la PROPUESTA COMPLETA Y FUNDAMENTADA (archivu PDF) pincha:

EQUÍ

PROPUESTES DE LA CORRIENTE PA LES PRÓSIMES OPOSICIONES

Recientemente celebráronse dos xuntes ente les Organizaciones Sindicales y la Direición Xeneral de Función Pública, pa tratar los asuntos que van darréu:

1. Analizar la estructura de los procesos selectivos por concursu-oposición nel ámbitu de la Administración Xeneral y Servicios.

2. Convocatoria de la categoría d'auxiliar d'enfermería.

Ya en reuniones anteriores acordárase que, nes convocatories que van desendolcar los procesos d'estabilización d'empleu a cellebrar nel períodu 2017-2019, el procedimientu de seleición sedría'l concursu-oposición. Namás quedaba por determinar el “pesu” de la fase concursu nestos procedimientos.

Sobre el puntu 1, la primera propuesta de l'Administración foi de valorar como máximu'l 10 % del total de la fase d'oposición, que s'algamaría con 15 años completos d'esperiencia.

Dende la CSI entendemos ponderáu l'algamar, como máximo de puntuación, na fase de concursu, el 20 % del total máximu de la fase d'oposición; algamándose esti porcentax con 15 años completos d'esperiencia. Ello frenti al 40 % que se defendía dende les otres organizaciones sindicales.

El punto 2 del orden del día yera p'aldericar sobre la titulación desixida nes convocatories pa la categoría d'auxiliar d'enfermería (fundamentalmente nel ERA).

Dende la CSI nun entendemos nin compartimos que los demás sindicatos nieguen la posibilidá d'accesu a eses places a trabayadores capacitaos pal so desempeñu, al tar en posesión de títulos oficiales reconocíos de gráu mediu y la formación requerida, entendemos axustáu que cualquier persona que te en posesión d'algún d'ellos puea optar a les places que se convoquen.

Pa ver y/o descargar la PROPUESTA COMPLETA Y FUNDAMENTADA (archivo PDF) pincha:

EQUÍ

PUBLICÁES LES R.P.T. (FUNCIONARIOS) YA'L CATÁLOGU DE PUESTOS (LLABORALES)

Ficieronse públiques la Rellación de Puestos de Trabayu (pa funcionarios) ya'l Catálogu de Puestos de Trabayu (pa llaborales)

Pa velos y/o descargarlos (archivo PDF) pincha:

EQUÍ PA LA R.P.T. EQUÍ PAL CATÁLOGU

FUEYA INFORMATIVA D'AVIENTU DE 2017

SUMARIU:

1 - ACTUALIDÁ: NEGOCIACIONES Y MOVILIZACIONES.

2 - BATACAZU XUDICIAL A LA GUERRA SUCIA DEL SINDICATU CSIF.

3 - CORRUPCIÓN: APAÉZ UN NUEVU CHIRINGUITU SINDICAL.

4 - REPRESIÓN SINDICAL NEL SEPA.

Para lleela y/o descargala (archivo PDF) pincha:

EQUÍ

PREVISIONES DE CONVOCATORIES Y EXÁMENES DEL I.A.A.P. PA 2018

Pa ver y/o descargar el documentu completu (archivu PDF)

PINCHA EQUÍ

MEMORIA D'ACTIVIDAES DEL ORGANISMU AUTÓNOMU E.R.A. EN 2016

Pa ver y/o descargar la Memoria completa (archivu PDF)

PINCHA EQUÍ

CONCENTRACIÓN ESCONTRA LA DESTRUCCIÓN D'EMPLÉU PÚBLICU Y LA EXTERNALIZACIÓN NEL ERA

ACUDE! Defiende lo de toos!

XUNTA XERENCIA-COMITÉ DEL 18 D'OCHOBRE DE 2017

TEMES XENERALES

1.- Calendarios de vacaciones: esti añu en dellos centros nun reflexaben les vacaciones de les direiciones, en dalgún centro nun había nenguna direición a cargu'l mesmu, de la que se produxeron casos graves.

El Comité d'empresa pidi que nun tornen a coincidir les vacaciones de dos direutor@s de centros hermanaos.

2.- Compensación por excesu de xornada: hai centros nos que cuando salse más tardi por acompañar a residentes al mélicu, etc., nun se-yos compensa con hores estres, sinón que se-yos devuelve esi tiempu xustu.

Namás se paguen como hores estres la xornada completa, les hores sueltes, según Xerencia, nun son hores estraordinaries. Esti tema va comprobase.

3.- Información sobre la ocupación total prevista de los Centros: Nodo, Castrillón, Arriondas…

Crearanse 58 nueves places, facilitarannos en breve el desglose por Centros, dicennos que lo van facer enantes de fin d'añu.

4.- Ropa de Trabayu: nes meses de contratación de adxudicación de la ropa de trabayu acordose que se mandara a cada centru un uniforme (ropa, calzáu) de ca ún de les talles pa qu'el personal lo probara y pidiera la so talla, tán mandando al personal que se mida. Por otru llau, tantu nes prescripciones téuniques que pidía l'ERA como nes muestres que revisamos había casaques manga ranglan, agora dicen que non.

Xerencia comuniconos que tres falar cola empresa que suministra los uniformes, caberamente sí yera posible, pero namás nes casaques de cuellu picu.

Ante los problemes derivaos del cambeu de tallaxe de la ropa, como solución dende Xerencia, mandará les casaques ensin marcar pa facilitar los cambeos.

5.- Sentencia cartelera de Navidá: pídese que se-yos dé la opción a tolos centros del ERA que quieran aplicala, que puedan facelo.

Xerencia nun ta d'alcuerdu con esta cartelera, namás s'aplicará na Mixta por execución de sentencia.

6.- Unidaes de Convalecencia: información y suxerencies.

Dícennos qu'enantes de finales d'añu la obra va tar finada. Los cuidaos nesta unidá namás sedrán, exclusivamente, d'Enfermería, la plantilla tará compuesta por 12 Auxiliares d'Enfermería y 6 Enfermer@s.

El Comité d'empresa propón que pa su contratación se siga'l mesmu criteriu qu'el procedimientu que se sigue na contratación pa los Centros de Día.

Pa información más completa de los asuntos xenerales ya'l detalle de los asuntos por Centros,

PINCHA EQUÍ

PODEMOS E IU DESIXEN PARALIZAR LA PRIVATIZACIÓN NEL ERA

La diputada rexonal de Podemos Rosa Espiño y la de IU Marta Pulgar desixieron güei a la Conseyería de Drechos y Servicios Sociales que fine cola "privatización de servicios" nel organismu autónomu Establecimientos Residenciales pa Ancianos (ERA), sobre todo en la residencia mixta de Gijón.

Pa ver el vídeo completu de la noticia en TPA, pinchar

EQUÍ